سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

روش های افزایش فروش در اینستاگرام چیست؟ چگونه در اینستاگرام بیشتر بفروشیم؟ چگونه می توانیم کسب و کارمان را در اینستاگرام متحول کنیم؟ مناسب ترین روش افزایش فروش چیست؟ اگر اهل کتاب های آموزش فروشندگی باشید به خوبی می دانید که فروش محصول و خدمات راه و روش دارد و هرکسی نمی تواند به سادگی این روند را طی کند.

داشتن پروفایل شیک و مناسب، مهمترین نکته برای جلب اعتماد مشتری

اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری، ایجاد یک پروفایل خلاقانه است که توجه مشتری را به خود جلب کند. صفحه پروفایل شما اولین چیزی است که مخاطب از شما می بیند و باید در سه ثانیه ی اول او را ترغیب کنید که شما را فالو کند. این موارد را در پروفایل خود بهینه کنید:

  • بیو (Bio):
    زیر تصویر عکس باید شرح مختصر کتاب بایو قرار گیرد. این شرح مختصر کتاب باید خیلی کامل و واضح، کاری را که انجام می دهید، توصیف کند. باید وجه تمایز محصولتان را در شرح مختصر کتاب بایو بنویسید تا با پیج رقیبانتان متمایز باشد. فکر کنید چرا مشتری باید از شما خرید کند؟ جواب این سوال را در بایو بگذارید.
  • عکس پروفایل:
    در صورت معرفی خود باید عکس از چهره ی خودتان بگذارید ولی اگر می خواهید کسب وکارتان را معرفی کنید، لوگوی برند شما جهت عکس پروفایل بسیار مناسب می باشد.
  • قراردادن لینک وب سایت:
    حتماً می دانید که داشتن یک وب سایت به کسب وکار شما اعتبار بیشتری می بخشد. اگر سایتی دارید، لینک آن را در قسمت بایو قرار دهید. با این کار بازدید از سایت خود را هم افزایش می دهید.
    شما همچنین می توانید با کمک «پست لینک»، پست های خود را به صفحه های مرتبط در وب سایتتان لینک کنید. با این قابلیت می توانید به راحتی فروش خود را افزایش دهید.
  • هایلایت استوری:
    اگر به طور مرتب در استوری های اینستاگرام پست می گذارید، آلبوم های ویژه ای را در قسمت هایلایت پروفایل ایجاد کنید تا پیشنهاد ها، محصولات جدید، اسکرین شات از رضایت مشتری، نحوه ی پرداخت و ارتباط با شما را نشان دهد. حتماً برای هایلایت ها متناسب با محتویاتشان کاوری جذاب انتخاب کنید.