سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب تالار عروسی

انتخاب تالار عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری مراسم عروسی به شمار می‌رود که نقش مهمی در چگونگی برگزاری مراسم را بر عهده دارد اما آیا میدانید یک تالار خوب و با کیفیت چه امکاناتی باید داشته باشد؟ و یا از یک تالار عروسی خوب چه انتظاراتی باید داشت؟

تالار و باغ تالار عروسی را چگونه انتخاب کنیم؟

 

 

 
 

روز عروسی یکی از مهمترین روزها در زندگی هر شخصی است و قطعا هر عروس و دامادی دوست دارند جشن عروسی ایده آل ، عالی و بدون نقصی برگزار کنند، امروزه به علت تعدد تالارهای عروسی مهمترین اصل به هنگام رزرو سالن برای مراسم عروسی، در نظر گرفتن امکانات و خدمات تالار عروسی همچون کیفیت پذیرایی شام قیمت تالار و... و توجه به ویژگی های بهترین تالار عروسی می باشد در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا همه آن چیزی که باید از یک تالار عروسی خوب انتظار داشت را باهم بررسی کنیم.

تالار عروسی

از یک تالار عروسی ایده آل چه انتظاراتی باید داشت؟

زمانی که میخواهیم تالار یا یک باغ تالار عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کنیم نباید چشم بسته به ویژگی و عیبهای یک تالار نگاه کنیم بلکه باید تمام ویژگیهای یک تالار یا باغ تالار عروسی خوب و با کیفیت را بدانیم و با بررسی کیفیت تالارها بهترین باغ تالار عروسی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنیم.

7 نکته مهم در انتخاب و رزرو تالار عروسی یا باغ تالار عروسی

1. دکوراسیون و طراحی تالار عروسی

یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک تالار یا باغ تالار خوب و با کیفیت باید داشته باشد محیط و دکوراسیون زیبا و دلنشین میباشد به صورتی که تمام مهمانان احساس راحتی داشته باشند. یک سالن تالار با کیفیت علاوه بر چیدمان منظم میز و صندلیها میز کانتر باید مکانی مناسب برای رقص و شادی داشته باشد و به گونه ایی نباشد که رقاصها برای مهمانان مزاحمت ایجاد کنند یا در موقع رقص اتفاقی برای کسی رخ دهد. همچنین فضای بیرون باغ تالار با نور پردازی و زیبا دکوراسیون شده باشد.

2. خدمات و تشریفات تالار عروسی

خدمات و تشریفات جزو مهمترین ویژگیهای یک باغ تالار عروسی خوب و با کیفیت به شمار میرود. ارائه خدمات و تشریفات مجالس جزو مهمترین مسائل در طول برگزاری مراسم به شمار میروند به همین دلیل وجود یک تیم کار بلد خدماتی و تشریفاتی جزو ویژگیهای یک تالار به شمار میرود. خدمات و تشریفات شامل استقبال از مهمانان، پذیرایی مناسب، آوردن به موقع شام، سرویس بهداشتی و … میشود.

بهترین باغ تالار عروسی

3. ظرفیت تالار عروسی

ظرفیت مناسب تالار بدون شک یکی از مهمترین ویژگیهای یک تالار عروسی خوب به شمار میرود. سالن عروسی باید به گونه ایی باشد تا تمام مهمانان احساس راحتی داشته باشند و نه به صورتی که یک مهمان برای نشستن به دنبال صندلی خالی بگردد. البته میزان ظرفیت سالن تالار بستگی به تعداد مهمانان عروس و داماد دارد اما مسئولین تالار موظف هستند تا با تدرکات مناسب برای مهمانان میز و صندلی مناسبی تهیه کند تا مهمانان راحت باشند.

4. پارکینگ تالار عروسی

یکی دیگر از مسائل و ویژگیهای مهم یک تالار خوب و با کیفیت وجود یک پارکینگ با ظرفیت مناسب میباشد تا علاوه بر بالا رفتن امنیت خودروی مهمانان آنها با خیالی آسونده خودروی خود را پارک کرده و بدون نگرانی از مراسم لذت ببرند.

5. پاکیزگی و نظافت تالار عروسی

پاکیزکی و نظافت بهداشتی تالار جزو اساسیترین مسائل یک تالار به شمار میرود. در یک تالار عروسی خوب و با کیفیت بهداشت باید در تمامی بخشها مانند آشپرخانه، سالن تالار، سرویسهای بهداشتی، میز و صندلیها، ظروف پذیرایی و … رعایت شود تا علاوه بر رضایت مهمانان باعث بالا رفتن کیفیت باغ تالار نیز میشود.

تالار عروسی

6. داشتن اتاق عقد تالار عروسی

اتاق عقد یکی از بخشهای تالار به شمار میرود که برای عروس و داماد بسیار مهم میباشد. وجود یک تیم تدرکات تشریفات و چند فرد ماهر برای تزئین سفر عقد و تزئین اتاق عقد جزو مهمترین ویژگیهای یکم تالار خوب و منحصر به فرد میباشد و میتواند باعث بالا رفتن سطح رضایت عروس و داماد از تالار شود.

7. وجود یک سالن اختصاصی برای خانم ها

به دلیل اینکه در تالارهای ایران قسمتهای خانمها از آقایان جدا میباشد وجود یک سالن مناسب برای خانمها جزو نکات ضروری میباشد تا خانمها بتوانند به راحتی به رقص و شادی بپردازند و همچنین در هنگام رفت و آمد و یا ورود و خروج آقایان مزاحم بانوان نشوند تا خانمها در آرامش کامل به شادی بپردازند.

 

کلام آخر

امیدواریم با توجه به نکات گفته شده در این مقاله و بررسی ویژگیهای یک باغ تالار خوب و با کیفیت شبی زیبا را برای خود رقم بزنید و یک مراسم عروسی بینظیر و بدون نقص برای خود و همسرتان و البته مهمانان تان رقم بزنید.

مواردی که ذکر شد نکات مهم در انتخاب بهترین تالار و باغ تالار عروسی هستند.علاوه بر نکاتی که گفته شد مدیریت درست، نور پردازی، اجرای موسیقی زنده، دل باز بودن تالار، نظم و هماهنگی پرسنل و وجود مقررات لازم جزو دیگر ویژگیهای یک تالار تشریفاتی خوب و منحصر به فرد به شمار میرود.

اگر یک مرجع معتبر و مطمئن در اختیار داشته باشید، به هدف مورد نظر خود یعنی انتخاب بهترین تالار عروسی سریعتر میرسید. سایت سوربان به عنوان برترین مرجع خدمات عروسی راه اندازی شده و اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در حوزه خدمات مربوط به عقد و عروسی به عروس و دامادها ارائه میدهد. سوربان در تلاش است تا با ارائه اطلاعات مفید به زوجهای جوان کمک کند تا انتخاب آسانی داشته باشند. شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب و رزرو بهترین تالار عروسی تهران از سوربان دیدن فرمایید.

منبع: https://www.sharghdaily.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-271/877532-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85?pr=1